رییس جهاددانشگاهی استان کرمان:

آیت الله رییسی در همه‌ی عرصه‌های خدمت با روحیه جهادی تلاش کرد

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۲۴ اخبار اسلایدی اخبار واحد کرمان عمومی
رییس جهاددانشگاهی استان کرمان، گفت: آیت الله سید ابراهیم رییسی در زمره مسئولان انقلاب اسلامی بود که در همه‌ی عرصه‌های خدمت، صادقانه، متواضعانه و با روحیه‌ی جهادی تلاش کرد.
آیت الله رییسی در همه‌ی عرصه‌های خدمت با روحیه جهادی تلاش کرد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده ضمن عرض تسلیت شهادت آیت الله رییسی و هیات همراه ، گفت: ایشان در خدمت به نظام مقدس اسلامی، فداکارانه و عاشقانه تلاش کرد و بی‌تردید نام او در تاریخ پرافتخار ملت ایران جاودانه خواهد ماند و امروز با شهادت خود پاداش تلاش و مجاهدت‌های خود در راه خدمت به این نظام و اسلام را دریافت کرد.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان، گفت: مقام معظم رهبری در رابطه با ایشان فرمودند، رئیسی عزیز خستگی نمی شناخت. در این حادثه‌ی تلخ، ملت ایران، خدمتگزار صمیمی و مخلص و با ارزشی را از دست داد. برای او صلاح و رضایت مردم که حاکی از رضایت الهی است بر همه چیز ترجیح داشت، از این رو آزردگیهایش از ناسپاسی و طعن برخی بدخواهان، مانع تلاش شبانه روزیش برای پیشرفت و اصلاح امور نمی شد.

دکتر بازمانده گفت: ایشان در همه ی عرصه های خدمت و در منصب ریاست جمهوری خوش درخشید همیشه و در همه جایگاه‌ها با ولایتمداری، پویا و پرتلاش فعالیت کرد و می توان گفت عاشقانه‌ترین خدمت و افتخار ایشان تولیت آستان قدس رضوی بود و امروز در سالروز ولادت امام رضا (ع) در سوگ این رییس جمهور مردمی نشسته ایم که شهادت در عرصه خدمت بر ایشان مبارک باد.