تشکیل دبیرخانه پیگیری پیام رهبری در رابطه با گام دوم انقلاب در جهاددانشگاهی کرمان

۰۹ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۱ اخبار اسلایدی
تشکیل دبیرخانه پیگیری پیام رهبری در رابطه با گام دوم انقلاب در جهاددانشگاهی کرمان

رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان گفت: به منظور اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری، دبیرخانه پیگیری پیام رهبری در رابطه با گام دوم انقلاب در جهاددانشگاهی استان کرمان تاسیس می‌شود.

دکتر رضا کامیاب در گفت‌وگو با ایسنا منطقه کویر گفت: به منظور اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری، دبیرخانه پیگیری پیام مقام معظم رهبری در رابطه با گام دوم انقلاب در جهاددانشگاهی استان کرمان تاسیس می‌شود.

وی افزود: در رابطه با تحقق گام دوم انقلاب در استان کرمان 7 کارگروه در این دبیرخانه تشکیل می‌شود که این هفت کارگروه مبتنی بر گام دوم و سرفصل‌ها و توصیه‌‌های اساسی در پرتو امید و نگاه خوش‌‌بینانه به آینده «بیانیه گام دوم انقلاب» رهبری تشکیل تا با برنامه‌ریزی برای عملیاتی کردن این دستورات، جهت اجرایی شدن بیانیه رهبری گام برداشت.

دکتر کامیاب بیان کرد: طی جلساتی  با حجت‌الاسلام دکتر ذوعلم، رئیس ستاد گام دوم انقلاب و معاون وزیر آموزش و پرورش در رابطه با اعم فعالیت‌ها و برنامه‌ها در مؤسسه نشر و تنظیم آثار مقام معظم رهبری برگزار شد ایشان ضمن استقبال از این موضوع به بیان دیدگاه‌های خود در رابطه با ابعاد گوناگون این پیام مهم و ضرورت پرداخت به این موضوع تأکید کرد.