مدیر مرکز آموزش جهاددانشگاهی شعبه سیرجان:

برگزاری دوره‌های مورد نیاز صنایع و معان از اولویت‌های اصلی است

مدیر مرکز آموزش جهاددانشگاهی شعبه سیرجان گفت: با توجه به اینکه شهرستان‌ سیرجان دارای صنایع و معادن زیادی می باشد لذا برگزاری دوره‌های مورد نیاز صنایع و معان یکی از اولویت‌های اصلی این مجموعه آموزشی است.
برگزاری دوره‌های مورد نیاز صنایع و معان از اولویت‌های اصلی است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، نسیبه مظفری مدیر مرکز آموزش جهاددانشگاهی شعبه سیرجان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی به ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه پرداخت و افزود: طرح سرباز ماهر بصورت ماهانه در مرکز آموزش شهدای وظیفه نیروی دریایی توسط این مرکز اجرا می شود که از مرداد ماه سال گذشته تا کنون بیش از 4800 نفر از آموزش‌های لازم بهره‌مند شده‌اند.

وی گفت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش با مشارکت بیش از 2700 نفر داوطلب در سال گذشته به خوبی برگزار شد.

مدیر مرکز آموزش جهاددانشگاهی شعبه سیرجان تصریح کرد: برگزاری کارگاه آموزشی خانواده و سبک زندگی، کارگاه سواد رسانه ای، کارگاه سبک زندگی اسلامی، کارگاه نقش زن در جامعه اسلامی، برگزاری اردوهای ورزشی و شرکت در جشنواره تولید محتوای دیجیتال استان کرمان در شهر سرچشمه از جمله فعالیتهای این مرکز آموزشی می‌باشد.

مظفری با بیان اینکه تدوین دوره پیشرفته تکنیسین داروخانه در حال انجام است، گفت: دوره‌های دستیار دندانپزشک، دوره‌ ی مقدماتی تکنیسین داروخانه و کمک‌های اولیه و فوریتهای پزشکی از جمله دوره‌های پزشکی در حال برگزاری در این مرکز آموزشی می‌باشد.

وی همچنین به دوره‌های در حال برگزاری ویژه معادن و صنایع اشاره و تصریح کرد: ICDL، دستیار اصول شناسایی و ثبت محدوده های معدنی و معرفی و کاربرد انواع دستگاهها و تجهیزات در کارخانه‌های فرآوری مواد معدنی از جمله سایر دوره‌های در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: قرارداد شرکت گهر امداد جهت آموزش گروه دوم پرسنل این شرکت با توجه به رضایتمندی آنان از نحوه آموزش تمدید شده است.

مظفری همچنین یکی از اقدامات مهم این مجموعه را رایزنی با موسس شرکت سیر گهر نور شرق جهت برگزاری دوره های گردشگری ذکر کرد و افزود: با توجه به اینکه یکی از پتانسیل‌های این شهرستان جاذبه‌های گردشگری می باشد امید است با برگزاری این دوره بتوانیم گام موثری در این راستا برداریم ضمن اینکه مجموعه تفریحی و گردشی گهر پارک نیز از جمله ظرفیت‌های ویژه در این شهرستان است.

مدیر مرکز آموزش جهاددانشگاهی شعبه سیرجان گفت: برنامه ریزی‌های اولیه جهت برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز شرکت نگین گهر خاورمیانه، شرکت توسعه عمران و همچنین شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر انجام شده است که ان‌شاءالله به زودی دوره‌های مورد نیاز این مجموعه‌ها برگزار خواهد شد.

وی همچنین انجام طرح ارزیابی عملکرد سمن ها با همکاری دفتر امور اجتماعی استانداری کرمان و انجام ۶ مرحله طرح نظرسنجی ایسپا در خصوص انتخابات ریاست جمهوری را از جمله سایر فعالیت‌های این مرکز ذکر کرد.

مظفری همچنین برگزاری محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان با حضور قاریان شهرستان و همکاران مجموعه، زیارت عاشورا، برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم توسط کارکنان مرکز، برگزاری مراسم سوگواری در پی شهادت آیت الله رئیسی را از جمله فعالیت‌های فرهنگی این مجموعه برشمرد.

مظفری گفت: مشارکت در برگزاری نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران، شرکت در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری دانشگاه صنعتی سیرجان با حضور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری، شرکت در همایش علمی مدیریت محیط زیست شهری با حضور اساتید برجسته کشوری توسط شهرداری سیرجان و همکاری در برگزاری اولین رویداد ملی پته توسط موسسه معراج اندیشه گل‌گهر سیرجان از جمله تعاملات این مجموعه با ارگان‌ها و ادارات‌ این شهرستان است.


 

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی استان کرمان