برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی

رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان از برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت ‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت: این آزمون در استان کرمان با حضور ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب، امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت) برگزار شد.
برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده ادامه داد: این آزمون با شرکت 17 هزار و 317 داوطلب زن و 3852 داوطلب مرد برگزار شد.

وی در این خصوص اظهارکرد: این آزمون جهت استخدام مربی امورتربیتی وسبک زندگی، مربی امورتربیتی و مشاوره، مربی تربیتی بدنی و سلامت و مشاور تخصصی در استان کرمان است

رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان گفت: با توجه به بعد مسافت داوطلبان و در راستای ارایه خدمات مناسب‌ تر، این آزمون در شهرستانهای کرمان، زرند، سیرجان، بم، جیرفت، کهنوج و رودبار جنوب در ۷۳ مرکز آزمون برگزار شد.

دکتر بازمانده تصریح کرد: این آزمون با شرکت 7 هزار و 862 نفر در مرکز استان، 3 هزار و 932 نفر داوطلب در شهرستان جیرفت و 862 نفر داوطلب در شهرستان رودبار جنوب، 1 هزار 636 نفر داوطلب در شهرستان کهنوج، 1 هزار 795 نفر داوطلب در شهرستان زرند، 2 هزار 300 نفر در شهرستان بم و 2 هزار و 760 نفر داوطلب در شهرستان سیرجان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: مرکز آزمون سازمان جهاددانشگاهی استان کرمان با بیش از 21 هزار داوطلب جزو یکی از بزرگترین مراکز این آزمون در کشور است.


( ۱ )