دیدار رییس جهاددانشگاهی استان کرمان با جانبازان دفاع مقدس آسایشگاه گهر زمین

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان به همراه جمعی از پرسنل این مجموعه با جانبازان دوران دفاع مقدس آسایشگاه گهر زمین دیدار و گفت و گو کرد.
دیدار رییس جهاددانشگاهی استان کرمان با جانبازان دفاع مقدس آسایشگاه گهر زمین

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده در این دیدار جانبازان را نمونه بارزی از صبر و شکیبایی دانست و افزود: اگر امروز توانستیم چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن بگیریم به برکت رشادت‌های جانبازان و خون پاک شهیدان است.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان تصریح کرد: جانبازان عزیز زمانی که کشور به آنها نیاز داشت، سلامتی خود را خالصانه در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این قطعا اجری بی‌ پایان  نزد خداوند متعال خواهد داشت.

علیرضا برهانی نژاد یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس در این دیدار گفت: 29 دی ماه سال 65 با خمپاره 60 مجروح شدم و به مدت 37 سال و یک ماه است که قطع نخاع شده ام و در آن زمان ۱۵ سال سن داشتم.

غلامرضا محمدی یکی دیگر از یادگاران دوران دفاع مقدس گفت: در عملیات والفجر یک قطع نخاع شدم و به مدت سه سال و نیم هم طعم اسارت را چشیدم .

در این دیدار  یادگاران دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از آن زمان پرداختند و در پایان از آنها با اهدای گل و هدیه تجلیل شد.