مراسم گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد

مراسم گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) روز زن و مادر با حضور جمعی از پرسنل در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی استان کرمان برگزار شد.
مراسم گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، حجه الاسلام و المسلمین حسن عامری ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: شکی نیست اگر بتوانیم در مکتب فاطمی آگاهی کسب کنیم و تربیت شویم می توانیم دنیای خوب و آخرت آباد را برای خود رقم زنیم. یکی از عوامل رشد در زندگی انسانها این است که از چه معلمی توشه می گیرند.

حجه الاسلام و المسلمین عامری به آیه 23 سوره عبس (( فَلیَنظُرَ الاِنسانُ الی طَعامِهِ )) اشاره کرد و گفت: آدمی باید به قوت و غذای خود به چشم خرد بیندیشد و ببیند که چه می خورد آیا غذایی که می خورد حلال است یا حرام.

 حجه الاسلام و المسلمین عامری افزود: پیامبر (ٌص) اجازه نمی دادند کسی در سلام کردن بر او سبقت بگیرد و غرور بعضی از انسانها در سلام کردن بی جاست. هنوز نتوانسته ایم به قرآن و دستورات آن آنگونه که هست عمل کنیم.

حجه الاسلام و المسلمین عامری به بحث حجاب اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری فرمودند شکی نیست که حجاب در اسلام واجب شرعی است و روایات فراوانی در این مورد داریم که بر این مسئله تاکید می کند.

وی یاد آورشد: حجاب برای حفظ کرامت و شخصیت زن است و باعث تقویت بنیاد خانواده است. ما باید حضرت زهرا(س) را الگوی خود قرار دهیم.

وی افزود: حضرت زهرا (س) فرمودند؛ از دنیا ی شما من 3 چیز را دوست دارم نگاه کردن به چهره پدر و مادر ، قرائت قرآن و انفاق در راه خدا.

کلید واژه ها: المسلمین الاسلام المسلمین حجه الاسلام المسلمین المسلمین عامری عامری الاسلام المسلمین عامری حجه الاسلام المسلمین عامری حجه حجه الاسلام الاسلام