مراسم سخنرانی و روضه خوانی به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) برگزار شد

۰۵ دی ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۰ اخبار اسلایدی
مراسم سخنرانی و روضه خوانی به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور رییس جهاددانشگاهی و جمعی از پرسنل این نهاد در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی استان کرمان برگزار شد.
مراسم سخنرانی و روضه خوانی به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، حجت الاسلام و المسلمین رجبی زاده امام جمعه اختیار آباد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: همه ما دوست داریم عاقبت بخیر و اهل بهشت باشیم پیامبر (ص) فرمودند نورانیت صلوات محضر حضرت زهرا شما را اهل بهشت خواهد کرد که این بهشت در معیت من پیغمبراست.

وی ادامه داد: اگر ما خود را وصل به خدا کردیم عسل وار زندگی خواهیم کرد و عسل تولید خواهیم کرد اما اگر با وحی خدا و معارف خدا رفیق نشدیم در زمره انسانهایی می شویم که در دل تاریخ مگس وار زندگی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین رجبی زاده تصریح کرد:انسانهایی مانند شهید سلیمانی که وصل به حضرت حق بودند عسل وارزندگی و عسل تولید کردند.

وی در ادامه مطلب فوق افزود: در آستانه شهادت شهید سلیمانی عزیز هستیم در سالگرد این شهید بزرگوار زائرانی از کل عالم و جبهه مقاومت می آیند که از عسل شهد ایثار و معرفت شهید سلیمانی بهره مند شوند.

امام جمعه اختیار آباد خاطر نشان کرد: ما نیامده ایم تا چند سال زندگی کنیم و بعد فراموش شویم بلکه آمده ایم که ما هم در گستره ی تاریخ نقشی ایفا کنیم وانشاء الله انسانها از عسل وجود مابهره مند شوند.

حجت الاسلام و المسلمین رجبی زاده تصریح کرد: ما در عالم هستی نیاز به الگو داریم و باید حضرت فاطمه زهرا(س) رابه عنوان الگوی خود قرار دهیم.

وی گفت: رسول خدا (ص)می فرمایند: فاطمه فرشته اى در سیماى انسان است، هرگاه مشتاق بوى بهشت مى شوم دخترم فاطمه را مى بویم.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی زاده با بیان این مطلب که با یک لحظه غفلت به دره نیستی و نابودی خواهیم رفت ، یادآورشد: در این دوران اگر وصل به حقایق عالم پیغمبر(ص) و حضرت علی (ع) و معارف حضرت زهرا(س) نشویم، سقوط خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: اگرما گرد حضرت زهرای مرضیه و ائمه اطهاربگردیم نفسانیت دردل ما کشته می شود و حب و عشق به خدا در دل ما می نشیند.