رییس جهاددانشگاهی استان کرمان:

انجام ایمپلنت، کامپوزیت ونیر، لامینت، پروتز های دندانی و نایت گارد در کلینیک دندانپزشکی جهاددانشگاهی

۲۳ آبان ۱۴۰۱ | ۰۸:۲۳ اخبار اسلایدی
رییس جهاددانشگاهی استان کرمان با بیان این مطلب که در کلینیک دندانپزشکی جهاددانشگاهی استان کرمان خدمات متعددی ارایه می شود، گفت: درمان ریشه، انواع ترمیم، ایمپلنت، جراحی، کشیدن، کامپوزیت ونیر، لامینت، پست و روکش، پروتز های دندانی، جرمگیری، نایت گارد، سفید کردن دندان و تمام خدمات مربوط به اطفال به متقاضیان ارایه می شود.
انجام ایمپلنت، کامپوزیت ونیر، لامینت، پروتز های دندانی و نایت گارد در کلینیک دندانپزشکی جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده رییس جهاددانشگاهی استان کرمان بر ارتقای کیفیت خدمات در کلینیک دندانپزشکی تاکید و تصریح کرد: در این راستا سعی بر بروز شدن و تجهیز لوازم شده است.

وی ادامه داد: در این کلینیک روزانه تقریبا ۴۰ نفر جهت استفاده از خدمات متعدد دندانپزشکی از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۲۱ مراجعه می کنند.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان، گفت: برای ارتقای کیفیت خدمات سعی بر بروز شدن و تجهیز لوازم شده است و همچنین در این راستا برگزاری دوره های دندانپزشکی ویژه دندانپزشکان انجام می شود که می توان به ترمیم زیبایی، اندو تخصصی و … اشاره کرد.

دکتر بازمانده اظهار داشت: خوشبختانه این کلینیک توانسته است خدمات مطلوبی را به متقاضیان ارایه دهد و در راستای رضایتمندی مراجعه کنندگان اقدامات موثری را انجام داده است.

وی در پایان یادآور شد: این کلینیک در خیابان شهید باهنر جنب کوچه ۱۴ واقع شده است و همشهریان می توانند جهت اطلاعات بیشتر با شماره های ۴۲ -۰۳۴۳۲۲۵۳۶۴۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام