نشست مدیر مرکز آموزش جهاددانشگاهی بم با فرماندار این شهرستان

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۵ اخبار اسلایدی اخبار واحد کرمان
دکتر تیرگر دراین نشست با ابلاغ سلام گرم ریس جهاددانشگاهی استان به فرماندار بم از مزیت های حضور جهاددانشگاهی . بم سخن گفت
نشست مدیر مرکز آموزش جهاددانشگاهی بم با فرماندار این شهرستان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر حمید تیرگر با اشاره به این که جهاددانشگاهی  نهادی است که جوهره کاری آن با مدیریت جهادی گره خورده است، گفت: رمز موفقیت این نهاد ارزشمند هم همین تفکر جهادی است.
دکتر تیرگر تصریح کرد: سازو کار راه اندازی قرارگاه کار آفرینی به جهت خدمت رسانی بهتر فراهم شده است  و ماموریت جهاددانشگاهی علاوه بر ایجاد زمینه مناسب جهت آموزش های مهارت محور ایجاد شغل متناسب با ظرفیت های شرق استان می باشد. 
وی در ادامه از راه اندازی کارگروهها و مجامع  تخصصی خبر داد و افزود: دراین راستا راه اندازی مجمع دانشگاهیان، کارگروه گردشگری، کشاورزی پایدار با محوریت بیابان زدایی و مبارزه با ریزگردها، انرژی های نو، آموزش های تخصصی در حوزه های فنی مهندسی علوم پایه وپزشکی،  را ه اندزای واحد فناور در حوزه خرما و... به صورت ویژه در دستور کار است. 
در این نشست، هادی شهسوار پور فرماندار شهرستان بم ضمن استقبال از فعالیت های جهاددانشگاهی در بم، گفت: جهاددانشگاهی نهاد مهم و تاثیر گذار در حوزه های مختلف است، لذا باید زمینه حضور این نهاد ارزشمند درشرق استان به نحو احسن فراهم شود. تا بتوانیم شاهد اثر اگذاری آن خصوصا در حوزه اشتغال، کار آفرینی وجذب سرما یه گذار باشیم. 
وی در زمینه تامین زیرساخت های مورد نیاز جهاددانشگاهی قول مساعد دادند.


( ۳ )