آموزش، توانمندسازی، مشاوره، اتصال به بازار، بازاریابی محصولات، ثبت برند، فروش محصولات از مزایای طرح توسعه مشاغل خانگی

۱۴ آبان ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۹ اخبار اسلایدی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، ۱۳۹۹ نشستی صمیمی با حضور دکتر رضایی معاون پژوهشی جهاددانشگاهی استان کرمان، مهندس حسامی مدیراجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی استان کرمان، آقای شجاعی نماینده سازمان های مردم نهاد در شورای توسعه و حمایت استان و خانم عالم زاده مدیر موسسه خیریه یاری گران مهر در مورخ ۱۴ آبان ماه در محل جهاددانشگاهی استان کرمان برگزار گردید.
آموزش، توانمندسازی، مشاوره، اتصال به بازار، بازاریابی محصولات، ثبت برند، فروش محصولات از مزایای طرح توسعه مشاغل خانگی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، 1399 نشستی صمیمی با حضور دکتر رضایی معاون پژوهشی جهاددانشگاهی استان کرمان، مهندس حسامی مدیراجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی استان کرمان، آقای شجاعی نماینده سازمان های مردم نهاد در شورای توسعه و حمایت استان و خانم عالم زاده مدیر موسسه خیریه یاری گران مهر در مورخ 14 آبان ماه در محل جهاددانشگاهی استان کرمان برگزار گردید.

در ابتدای این نشست دکتر رضایی ضمن خوش آمدگویی به حاضرین با بیان کلیات طرح توسعه مشاغل خانگی، به اقدامات انجام شده در این طرح اشاره کرد  و گفت:  این طرح در ۹ استان به صورت پایلوت اجرا شده است که سهم استان کرمان در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ۲۵۰۰ نفر است.

در ادامه مهندس حسامی مدیراجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی استان کرمان، خاطرنشان کرد: در این طرح افراد جویای کار، صاحبان مشاغل خانگی، زنان خانه دار و زنان سرپرست خانوار می توانند ثبت نام و از مزایای این طرح که شامل : آموزش، توانمندسازی، مشاوره، اتصال به بازار، بازاریابی محصولات، ثبت برند، فروش محصولات و ... به صورت کاملا رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه ای بهره مند شوند.

در ادامه آقای شجاعی نماینده سازمان های مردم نهاد در شورای توسعه و حمایت استان با بیان اینکه سمن ها بازوان پرتوان جامعه هستند و به عنوان تشکل های برآمده از دل جامعه، ظرفیت های بالایی برای رفع معضلات و بحران های اجتماعی دارند، گفت: با توجه به اینکه مهم‌ترین نقش سمن‌ها افزایش مشارکت اجتماعی، پیشرفت و توسعه جامعه است، سمن ها میتوانند در زمینه معرفی این طرح به آحاد مردم، اقدامات شایسته و خوبی را انجام دهند.

خانم عالم زاده مدیر موسسه خیریه یاری گران مهر در ادامه این نشست، گفت: موسسات و سازمان‌های خیریه، شریک و همکار مناسب برای دولت ها در اجرای برنامه های مختلف از قبیل مبارزه با فقر، توانمندسازی و آموزش، مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی، کاهش فاصله طبقاتی و افزایش کیفیت زندگی اقشار محروم و نیازمند محسوب می شوند و اجرای موفق این طرح را فرصتی ارزشمند برای متقاضیان اعلام کردند.

در پایان این نشست جناب آقای شجاعی و سرکار خانم عالم زاده از دبیرخانه طرح توسعه مشاغل خانگی بازدید نمودند.